Sunday 18 September 2011

Dottern hade en tung helg

Pga olycklig planering, så hade mellandottern ett späckat schema precis hela helgen. Två kalas, samt en nattgäst och hobbyverksamhet på fredag.
Redan idag på dagen så exploderade hon en gång över en oförrätt som hon upplevde att hennes storasyster hade utsatt henne för.
Och ikväll innan hon skulle gå lägga sig rann det över igen. Men hon lugnade faktiskt ner sig sedan, och somnade snart.

Tänk att alla roliga händelser blir för mycket för dem. Vad trist att jag nästa gång detta händer faktiskt blir tvungen att sålla bort något, för att jag vet att hon inte kommer att orka. Och denna helg var kul, men rena rama arbetet för mig med. Så vi får väl se om jag orkar se hela True Talent-avsnittet eller om jag somnar mitt i showen.

1 comment:

  1. Åh, samma här. Sandra vill vara med på allt men vi måste begränsa, annars blir hon sjuk. Fast hon saknar inte det hon inte vet, så det är inget som hon lider av. Då är det ju lättare att begränsa. Hoppas det räckte med en god natts sömn för er båda så ni är pigga idag.
    Kram Nina!

    ReplyDelete