Tuesday 17 July 2012

Leta larm och vakna tidigt

Ja nu har jag letat efter larm med ljus och lykta. Jag skall få ett nytt larm hemskickat, då den förra inte fungerade. Men sökte alltså även efter andra larm. Jag har nu två morgnar lyckats vakna samtidigt som sonen. Han tycker jag förstör, som inte låter honom husera fritt. Men jag är nöjd, som har kunnat börja morgonen med kaffe istället för städning. Sonen gillar sitt sommardagis, och han godkände även en ny tant och tyckte om henne. Det känns skönt. Nu sitter jag och överväger kontakt om anhörigstödet, som vi kunde vara berättigat till. Men kanske de alla ansvariga är på sommarlov, så jag låter saken bero en liten tid till. Ha en skön dag allihopa. Jag tänker laga lite jordgubbsmarängbakelser och kanelbullar idag. Mums.

No comments:

Post a Comment