Wednesday 4 July 2012

Sommardagis

Sonen har haft semester, men nu när mannen och jag åter arbetar några veckor, så skall han igen vara på sommardagis. Och jag måste säga att dagispersonalen verkligen ansträngt sig lite extra. Sommardagiset är på ett annat daghem, och redan det kan skapa oro hos sonen. Så en vecka är hans ena tant med där, och andra veckan är den andra tanten med honom. De alltså har mixat med sina egna semestrar för detta. Vilka fina människor! När jag förde honom dit var jag lite orolig, men helt i onödan. Simon var lite på sin vakt, men utforskade lokalerna. Hittade några bekanta barn. Sedan gick han ut och sade att jag nog skulle gå nu. :D Önskade mig dessutom en trevlig dag. Hoppas, hoppas, hoppas att denna entusiasm håller i sig och han orkar dessa dagar innan vår semester del två tar sin början.

No comments:

Post a Comment