Tuesday 22 February 2011

Nu kan jag inte göra mer

Jag har fyllt i alla formulären för dottern och sonen och skickat iväg dem till habiliteringen. Nu kan jag inget göra innan de skall dit för utredning. Intressant i femtillfemton-formuläret var att där som dottern fick Stämmer inte på alla svar hade sonen Stämmer bra. Eller tvärtom. De är helt klart ying och yang.






Jag har en känsla av maktlöshet. Nu är jag tvungen att överräcka mina barn till experterna. De skall vända ut och in på dem och komma med sina utlåtanden. Jag vet ju troligen vad de kommer att komma fram till men säker kan jag ju inte vara.
Å varför talade ingen om hur svårt det är att vara mamma och allt man kan tvingas möta och bearbeta? Jag vet nog varför, då skulle ingen vilja ta sig an denna uppgift. Eller nästan ingen.

No comments:

Post a Comment