Wednesday 3 August 2011

Sonens saker rullar på

Nu fick jag veta att en möjlig assistent varit på arbetsintervju igår. O, jag hoppas den personen är bra och får arbetet som sonens personliga assistent. Dessutom var hans förskolefröken också glad över att de skulle anställa assistenten på fulltid, fast sonen behöver endast halvtid. Då får de hjälp av assistenten med annat när sonen inte är där.

Sonens hörsel är rätt dålig pga limöra, och nu skall han åter få nya tuber i september. Skönt att ha fått tiden angiven för det. Fast jag inte gillar tanken att han skall sövas för femte gången.

Sonens kromosomtestsvar skall komma nästa vecka. Jag börjar ha lite fjärilar i magen om detta, men varför vet jag inte. Jag vet inte ens vilket svar jag vill ha. Det att han har en kromosomstörning, eller att han inte har det. Lite osorterat i hjärnkontoret just nu verkar det som. ;D

Han väntar annars väldigt på att förskolan skall börja. Varje dag vill han att det skall vara dagen D. Men han får ge sig till tåls en vecka till.

No comments:

Post a Comment