Friday 10 June 2011

Skönt att få svar från vården snabbt

Jag skrev ett brev till sonens neurolog och frågade lite om dittan och dattan. Samtidigt skrev jag och undrade varför sonen inte får melatonin utskriven.

Nu hade hon lämnat meddelande på min mobil att sonen också får melatonin utskrivet om en vecka! Vad skönt, då han nu stör dottern som vill somna i tid med hjälp av melatoninen.
Så nu kan vi ge honom melatoninen som systern har redan idag.

Och jag hade en underbar arbetsdag i huvudstaden med mina kolleger dessutom. Hela dagen var intensiv, men innehöll ena goda nyheten efter den andra. Nu sitter jag bara och funderar vilka arbetsuppgifter jag skulle vilja byta till om mina arbetsuppgfter försvinner inom konsernen. Det fanns nämligen så många nya idér som intresserade. Huvudet fick riktigt bränsle över alla otroliga visioner.
Det enda tråkiga var att jag var tvungen att skippa festen och ta mig hem till min familj. Jag tror att de kommer att ha en kanonkväll, då temat var skolavslutning. :)

No comments:

Post a Comment