Wednesday 25 May 2011

Fångad av en blogg! Hjälp!

Kanske någon kan hjälpa mig? Till denna blogg loggade jag alltså in mig med en Google-Account. Sedan slutade Accounten fungera (kan inte logga in mig med den). Jag var konstant inloggad med den, kunde inte heller logga ut.
Då la jag till en tilläggsadress och ny Google-account (tänkte jag skulle byta ut den sedan så att den blir den jag använder).
Igår var jag plötsligt utloggad med den ursprungliga adressen. Jag kan logga in med nya account-adressen, men ser då inte statistik, kommentarer som skall godkännas och kan inte ändra layout.

Så hur byter jag ut e-postadressen till denna blogg (google-accounten jag loggar in med? Vet någon en e-postadress för Blogger dit jag kan skicka min fråga? Jag är desperat! Jag har försökt med att byta lösenord på den ursprungliga adressen många gånger, men det har inte hjälpt. Jag kommer ju inte in och kan läsa de meddelanden jag får där :(
Svaren kan skickas till sparklercruising@gmail.com. Tack på förhand!

1 comment:

  1. Tror inte jag kan hjälpa dig men tänkte iaf försöka skriva en kommentar. Det är strul med Blogspot och jag är lite trött på det jag med, men hoppas det är nåt tillfälligt bara... Jag kan inte kommentera andra men fick tips om att göra det anonymt, så vi får väl se om det funkar nu då.. Hoppas det löser sig för dig, och om du har samma problem som jag, att edet snart är fixat.

    Kram Nina (Livet i stort & smått)

    ReplyDelete