Thursday 12 May 2011

Någon har tagit över mitt hotmail-konto

Detta betyder att jag hade otroliga svårigheter att komma in i denna blogg. Trodde redan att loppet var kört. Nu har jag lagt till en ny e-postadress, bara så att detta inte händer igen.

Men jag blev nog så frustrerad. Hur svårt har de gjort för hederliga människor att byta ut en e-postadress till en blogg??

Och nu när jag kollade så kan jag inte logga ut alls. Detta blir bara konstigare och konstigare. Vad har hänt med bloggen, eposten och internet?

Hoppas att allt är normalt imorgon igen...

2 comments:

  1. Det har varit bekymmer med allas konton på denna blogg under hela dagen, så du är inte ensam. Dessbättre har det ordnat upp sig under kvällen...

    ReplyDelete
  2. Tyvärr så kommer jag inte in på mitt emailkonto, och har inte kunnat byta ut adressen heller. Så om startar om datorn kommer jag kanske inte in igen :/

    ReplyDelete