Tuesday 31 May 2011

Google-accounts suger men nu är jag här igen!

Nu ser jag kommentarerna igen, och kunde logga in med mitt ursprungliga användarnamn. Men jag vet inte hur länge, då jag använder en icke-verifierad e-postadress.

Så tack till Superkexet för dina fina kommentarer. Samt till M, som jag önskar en skön och avkopplande resa.

Tänkte även passa på att säga att nu är bollen i rullning för äldsta barnets del också. Skolpsykologen misstänker ADHD eller ADD, remiss skickas till neurologen. Jag hoppas innerligt att vi kan få utlåtande om utredningen redan innan hösten. Här en del av vad psykologen skrev: "De undersökningar jag gjort tyder nog på uppmärksamhetssvårigheter (hon presterar väldigt ojämt på WISC) och har svårt på NEPSY (på sådant som handlar om uppmärksamhet)."
Tjoho, sånt är livet.

2 comments:

  1. Ja, vad ska man säga? Oavsett vad, så är det ju samma älskade unge ändå. Och lik förbannat så känns det så tungt och samtidigt lättnaden över att få veta, på riktigt. Livet i NPF-land är som en känslomässig berg-ochdalbana. Kram!

    ReplyDelete
  2. JAg vet ju inte var du bor, men om det är i Sverige så kan du åberopa vårdgarantin för en utredning, vilket då måste påbörjas inom tre månder...hoppas att allt är väl //Kram Lena

    ReplyDelete